Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Ο εγγονός του Ναζί Ρούντολφ Ες, του διοικητή του Άουσβιτς, συγκλονίζει: "Μην ψηφίσετε ακροδεξιά κόμματα στις ευρωεκλογές"

"Μην ξεχάσετε να ψηφίσετε στις ευρωεκλογές. Το όνομά μου είναι Ράινερ Ες, ο παππούς μου ήταν ο Ρούντολφ Ες, ο ναζιστής διοικητής του στρατοπέδου συγκέντρωσης στο Άουσβιτς. Η ιστορία μου, μου έμαθε ότι η Δημοκρατία, η Ισότητα και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα δε μπορούν να θεωρούνται δεδομένα".
Αυτό είναι το μήνυμα του Ράινερ Ες, του εγγονού του Ρούντολφ Ες, του πάλαι ποτέ διοικητή του Άουσβιτς και υπεύθυνου για τον φρικιαστικό θάνατο χιλιάδων ανθρώπων.
                                                  
Με βίντεο που έφτιαξε εν όψει ευρωεκλογών, αναφέρει αναλυτικά:

"Ξέρω πολλά για την επιθυμία να ξεχάσεις. Έχουν υπάρξει στιγμές που ήθελα να ξεχάσω και να προσποιηθώ πως είναι κάποιος άλλος. Αλλά δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε το παρελθόν μας, όσο κι αν πονάει. Γιατί όταν ξεχνάμε, η ιστορία θα επαναληφθεί.
Φοβάμαι πως αυτό συμβαίνει και τώρα. Σε όλη την Ευρώπη, ακροδεξιά κόμματα κερδίζουν έδαφος. Και αν δεν κάνουμε κάτι σημαίνει πως δεν μάθαμε τίποτα. Το όνομά μου είναι Ράινερ Ες, ο παππούς μου ήταν ο Ρούντολφ Ες, ο ναζιστής διοικητής του στρατοπέδου συγκέντρωσης στο Άουσβιτς.
Η ιστορία μου, μου έμαθε ότι η Δημοκρατία, η Ισότητα και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα δε μπορούν να θεωρούνται δεδομένα. Μην ξεχάστε να ψηφίσετε".
Μέσα από το site του καλεί το εκλογικό κοινό της Ευρώπης να στηρίξει μέσω social media την προσπάθεια του.
Το site που έφτιαξε για την καμπάνια του υπέρ της συμμετοχής στις εκλογές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου